środa, 13 kwietnia 2011

How does it all work Czyli jak to działa

Hi my name is Sintiara. People usually call me Sin. Don’t ask why :)
Anyway this is how this blog will work. I don’t want to give my thoughts away. You really don’t want that :). But I like stories. Actually I love them. An I want to write them. I might not write to good but still it makes me happy. ( And I have Dyslexia - you have to live with it ) Some part of this blog will be written in Polish some in English. But since google made the google translator it should work out fine. Some of the stories here are my own, some are based on some TV series. Have fun, Live Long and Prosper  and May The Force be With You :)

Witajcie, jestem Sintiara albo Sin jak wolicie :)
A więc jak to działa? Nie chce się tu wywnętrzać bo niby po co, dość jest ciekawszych osób niż ja. Ja natomiast lubię opowiadania historie seriale i bajki. Zdecydowałam spisywać moje pomysły na ten temat, na razie jeszcze nie pisze za dobrze ale się rozwinę. To co jeszcze musicie wiedzieć to do że mam dysortografie - jakoś to przeżyjecie. Część opowiadań jest moich autorskich część jest na podstawie seriali. Dodatkowo w ramach ćwiczenia języka niektóre rzeczy piszę po polsku inne po angielsku, od czego mamy google translator :) Miłej zabawy :)
PL   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz